سمینار بازاریابی و فروش در شبکه های اجتماعی


 

مدرس: ژان بقوسیان(مدیر سایت مدیر سبز)

مکان: سالن کتابخانه مرکزی واقع در کیانپارس جاده ساحلی

مخاطب: صاحبان کسب‌و‌کارهای کوچک، مدیران و کارآفرینان، صاحبان فروشگاه، متخصصانی که به صورت یک‌نفره کار می‌کنند.

تاریخ سمینار: 29 مرداد

مدت سمینار: 4 ساعت از ساعت 17:30 الی 21:30

 

مبلغ سمینار: 95000 تومان

 


 

 سمینار بازاریابی با رسانه‌های اجتماعی

 

 

چگونه عده ای به اندازه یک  فروشگاه بزرگ در شبکه های مجازی محصولاتشان را می فروشند؟

 

حضور در رسانه های اجتماعی چه تاثیری در کسب و کار ما دارد؟

 

 

چرا بازدید از بعضی از صفحات  در رسانه های اجتماعی بالاست؟

 

 

در این دوره به جای گفتن ترفندهای فنی که به راحتی در اینترنت پیدا می‌شود، به ارائه استراتژی‌های می‌پردازیم که باعث افزایش فروش از طریق رسانه‌های اجتماعی می‌شود.

 

 

 

فایل صوتی سمینار برای افرادی که تا سه شنبه 26 مرداد ثبت نام  نمایند هدیه داده می شود.

 

                                                                                 همین الان ثبت نام نمایید!!!

 

 

 

 

چرا شبکه های اجتماعی اهمیت دارند؟
 
 
 
آیا می دانید 76 درصد شرکت‌های تجاری امروزه از بازاریابی توسط شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند و کسب و کارهای کوچک یا انفرادی افزایش 133 درصدی در میزان درآمد خود
 
بواسطه بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی داشته اند؟
 
 
شبکه‌های اجتماعی به عنوان منبع تبلیغ دهان به دهان عمل می‌کنند. رسانه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام به دنبال کنندگان اجازه می‌دهند کامنت‌‌های ایجاد شده توسط دیگران در
 
 
رابطه با یک محصول تبلیغاتی را "دوباره پست" کنند. با تکرار پیام، افرادی که با کاربر در ارتباط هستند قادر به دیدن آن پیام هستند، بنابراین این پیام به دست افراد بیشتری رسانده
 
 
می‌شود. چون اطلاعات در رابطه با یک کالا یا خدمات پخش و این کار تکرار می‌شود، مشتریان بیشتری به سوی آن کالا یا خدمات آورده می‌شود. از طریق شبکه‌های اجتماعی، کسب و
 
 
کارها قادر به برقراری ارتباط با تعقیب‌کنندگان فردی خود هستند. این ارتباط دو طرفه می‌تواند کم کم حس وفاداری را در مشتریان بالقوه ایجاد کند؛ رسانه اجتماعی می‌تواند منبع مفیدی
 
 
برای اطلاعات بازار و صدای مشتری باشد. افراد در این رسانه ها نظرات خود را به اشتراک می‌گذارند و برند‌ها، محصولات و خدمات گوناگون را پیشنهاد می‌‌کنند. بازاریابان می‌توانند
 
 
نیازهای مشتریان را، از طریق محتوای به اشتراک گذاشته شده توسط افراد و سوالات پست شده به صورت آنلاین، کشف کنند. درک نیازهای جدید مشتریان می‌تواند به تیم فروش کمک کند
 
 
که مخاطبین هدف مناسب را مورد هدف قرار دهند و بازاریابان بتوانند کمپین‌‌های تبلیغاتی مرتبط را راه اندازی کنند و بازار جدیدی برای ارائه خدمات و محصولات خود ایجاد نمایند.

 

 

 

 

سمینار بازاریابی و فروش در شبکه های اجتماعی

 

مخاطب: صاحبان کسب‌و‌کارهای کوچک، مدیران و کارآفرینان، صاحبان فروشگاه، متخصصانی که به صورت یک‌نفره کار می‌کنند.

محتوای دوره: 4 ساعت آموزش کاربردی و بسیار اثرگذار

مکان: سالن کتابخانه مرکزی واقع در کیانپارس جاده ساحلی

مدرس: ژان بقوسیان(مدیر سایت مدیر سبز)

تاریخ سمینار: 29 مرداد

مدت سمینار: 4 ساعت از ساعت 17:30 الی 21:30

مبلغ سمینار: 95000 تومان

 

 

 

 

 

ژان بقوسیان کیست؟

 

– نویسنده کتاب شکستن مرزهای فروش، شکستن مرزهای عملکرد و بازاریابی عصبی

 

– مدرس درس Advanced Marketing در دوره MBA دانشگاه WWS مالزی


– متخصص بازاریابی اینترنتی و مشاور بازاریابی اینترنتی مجله پنجره خلاقیت


– موسس و مدیر سایت مدیرسبز ، سایت تخصصی آموزش بازاریابی برای مدیران با موفقیتی کم‌نظیر در کمتر از دو سال


– مدیرعامل شرکت بازارسازان مدیر سبز قرن.


– مترجم کتاب سال ۲۰۱۱ برایان تریسی با نام ساخت کسب و کار فوق العاده!


– نویسنده بیش از ۱۷۰ مقاله در زمینه بازاریابی،تبلیغات،مدیریت و کارآفرینی در مجلات موفقیت، بازاریابی و تبلیغات، عصر شبکه، مجله کارآفرینی و … و همکاری منظم با مجله موفقیت


– مشاور بازاریابی و فروش با سابقه ارائه مشاوره و آموزش به بیش از ۲۰۰ شرکت.


– مدرس کارگاه‌های تجارت الکترونیک در کارگاه‌های آموزشی دانشگاه امیرکبیر و شهید رجایی تهران.

 

 

 

 

اگر مطمئن نیستید مطالب این سمینار واقعا ارزشمند و منحصر به فرد هستند

  فایل  صوتی  ژان بقوسیان را در این خصوص گوش دهید!

                                                                                                               همین الان ثبت نام نمایید!!!

 

 

 

 

 

 

محتوا و سرفصل های  سمینار:

 

 

بازاریابی مستقیم چیست و چرا کسب‌و‌کارهای کوچک باید از آن استفاده کنند؟

5 دلیلی برای استفاده از رسانه‌های اجتماعی

کدام رسانه برای کدام بازار هدف مناسب است؟

مقایسه فیس‌بوک، گوگل پلاس، لینکدین و اینستاگرام

روش انتخاب نام کاربری مناسب در رسانه‌ها

استراتژی تولید محتوا برای رسانه‌های اجتماعی ( 3 نوع مطلبی که باید تولید و منتشر کنید)

گیمیفیکیشن چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

نکات بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

بازاریابی با لینکدین و 8 نکته درباره آن

روش ارسال خودکار مطلب در رسانه‌های اجتماعی

ساخت حلقه ترافیک

افزودن رسانه‌های دسترسی

آموزش کامل بازاریابی با اینستاگرام

 

                                                          همین الان ثبت نام نمایید!!!

 

 

 

 

 

چرا باید در شبکه های اجتماعی حرفه ای شویم؟

 

 

اگر در تاکسی، اتوبوس، فروشگاه‌ها و تقریبا هر جای دیگر به اطرافتان نگاه کنید افرادی را می‌بینید که غرق در تلفن همراهشان هستند. اگر کمی بیشتر دقت کنید اغلب آن‌ها در یک رسانه

 

اجتماعی مشغول مشاهده یا ارسال مطلب هستند. رسانه‌های اجتماعی آنقدر رایج شده‌اند که حتی افراد غریبه با اینترنت نیز سعی می‌کنند از آن‌ها استفاده کنند. همانطور که می دانید ایران

 

بیش از ۴۵ میلیون کاربر اینترنتی دارد و در خاورمیانه رتبه اول را از لحاظ تعداد کاربر دارد. چنین فرصت بزرگی باعث تغییرات بزرگی در دنیای بازاریابی اینترنتی شده است. نوشتن

 

متن‌های تبلیغاتی در رسانه های مجازی با متن تبلیغاتی مجلات کمی متفاوت است. اگر بتوانید از رسانه‌هایی مانند اینستاگرام یا تلگرام درست استفاده کنید این فرصت را دارید که مخاطبان

 

خود را خیلی سریع از موضوعی آگاه کنید؛ استفاده از رسانه‌های اجتماعی در کسب‌و‌کار هزینه بسیار پایینی دارد و با به کار گیری تکنیک های مناسب به راحتی می توانید به معرفی

 

خدمات و محصولات خود بپردازید و برند خود را مطرح نمائید. 

 

 

 

 

 

فایل صوتی سمینار برای افرادی که تا سه شنبه 26 مرداد ثبت نام  نمایند.

 

 

                                                                                                             همین الان ثبت نام نمایید!!!

 

 

 

 

چرا تبلیغات از طریق شبکه های اجتماعی  با تبلیغات از طریق دیگر فرق دارد؟

 

 

. آگاهی نسبت به برند شما افزایش یابد-
 
 
. با استفاده از شبکه های اجتماعی میتوانید مشتریهای خود را تشخیص دهید-
 
 
.مشتریان در هر خیابانی از وب که پیچیدند، تابلو و برند شما را خواهند دیدو وفاداری مشتریان به شما بیشتر میشود-
 
 
. فرصت ارتباط با مشتری افزایش مییابد-
 
 
. تعامل با مشتریان، در شبکه های اجتماعی دوطرفه است و از کیفیت بالاتری برخوردار است-
 
 
 .  صبر نکنید، منتظر چه هستید؟ بازاریابی رسانه های اجتماعی کارِ درستی است که باید این روزها هر برندی، کوچک و بزرگ به آن فکر کند. شما هم قدم اول را بردارید-
 
 
 
 
 
 
 
 
 

اگر مطمئن نیستید مطالب این سمینار واقعا ارزشمند و منحصر به فرد هستند

  فایل  صوتی  ژان بقوسیان را در این خصوص گوش دهید!

 

 


زمان شرکت در این دوره به پایان رسید

نظرات

وحید محتشمی
وحید محتشمی  vm0768644@gmail.com  1395 / 05 / 23

سلام ، از اجرا و تشکیل کارگاههای آموزشی شما بسیار خوشحالم و امیدوارم هم با برگزاری به موقع و به خصوص با دریافت هزینه از شرکت کننده گان به جهت تقویت اطلاع رسانی و حمایت بیشتر به اعضایی این آموزشگاه و کارگاه آموزشی . با تشکر وحید محتشمی از هندیجان

'غلام حسين عرابي
غلام حسين عرابي  h.erabi@yahoo.com  1395 / 05 / 23

سلام

'محمد جوداله زاده
محمد جوداله زاده   almase.shahr89@gmail.com  1395 / 05 / 27

سلام؛ از تلاش شما برای برگزاری سمینارهای آموزشی متناسب با نیاز جامعه بسیار سپاسگزارم،آرزوی موفقیت و بهروزی

محمد باوي
محمد باوي  parvanak1394@gmail.com  1395 / 05 / 29

سلام هركاري ميكنم كه درگاه اينترنتي شما عمليات پرداخت را با موفقيت انجام بده نميشه ، لطفا راهنمايي بفرماييد ، من فردا ميخوام تو همايش شركت كنم ، ميتونم همونجا پرداخت كنم ؟

مدیریت   1395 / 05 / 29

دوست عزیز ابتدا باید عضو سایت شوید تا بتوانید ثبت نام کنید. لطفا الان با تلفن 0613138 یا موبایل09166363006 تماس بگیرید یا شماره خودتون رو برای ما ارسال نمایید